|
|
היתרונות שלנו, הרווח.... כולו שלך!
הלקוחות שלנו יודעים שכאשר הם בוחרים בשירותי הובלת משרדים עם הובלות הרעם הם מקבלים שירות אישי ומקצועי, והם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם מפקידים את העבודה בידיים הטובות והאמינות ביותר. כי אחרי הכול, היתרונות שלנו, הם הרווח הנקי שלך.
כל היתרונות במקום אחד:
- תכנון מדוקדק – לאחר סיורים הן במשרד הישן והן במשרד החדש, ולאחר שהבנו את כל הדרישות, אנחנו מכינים עבור כל לקוח אסטרטגיית הובלת משרד ייחודית, המבוססת על המאפיינים הספציפיים של הפרויקט ובהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו.
- עמידה בלוחות זמנים – מועדי העברת המשרדים נקבעים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, ואנחנו ערוכים לספק מענה גם ללקוחות שמעוניינים לבצע העברת משרדים בשעות שאינן קונבנציונאליות - שבתות, חגים ולאחר שעות יום העסקים (עובדים גם בלילות), וגם כאשר מדובר בלוחות זמנים צפופים ודחופים במיוחד. הכול כדי שאתם תוכלו לשוב לשגרת העבודה, כמה שיותר מהר!!!
- ביטוחים מקיפים – כיאה לחברה בסדר גודל שלנו אנחנו לא מוותרים על שום ביטוח ולא משאירים דבר ליד המקרה: ברשותנו כל הביטוחים הנדרשים לרבות ביטוח תכולה, ביטוח צד ג' וביטוח לסגל העובדים.
- מומחים בהובלת משרדים – את הניסיון שרכשנו במהלך 15 שנות פעילותינו בעולם ההובלות בפרט, ובענף ההובלות העסקיות בכלל אנחנו ממנפים לטובת קהל הלקוחות שלנו, ואסטרטגית ההובלות שלנו מביאות לחסכון משמעותי בהוצאות, להעברה חלקה, מהירה, נקיה ויסודית.
- שירות כולל – אנחנו בהובלות הרעם מציעים לכם שירות של One stop shop!!! השירות שלנו מקיף וכולל ניהול חכם וליווי מקצועי מא' ועד ת'. החל משירותי אריזה מסודרים, ניקוי המשרד הישן, פירוק ריהוט משרדי וציוד, דרך שירותי אחסנה, הובלת המשרד ליעדו ועד ניקוי המשרד החדש, פריקת הציוד והרכבת הריהוט.
- מחירים הוגנים – מחירי העברת משרדים נגזרים ממשך הפרויקט, מורכבותו והיקפו. אנחנו מחויבים להצעות מחיר הוגנות והתכנון המקדים שאנחנו עורכים מבטיח מינימום הפתעות או הוצאות בלתי צפויות.
- חזית הטכנולוגיה – הציוד שלנו חדיש וצי המשאיות שלנו מאובזר ומאפשר לנו לספק פתרונות לכל סוגי האתגרים.
נשמח לעמוד לשירותך.
|
|
|
|
|
|
|