|
טיפים להובלת משרד
כאשר אנו מבקשים להוביל את המשרד, אנו שואפים לבצע הובלה פחותת משאבים ככל הניתן, ומאידך – יעילה באופן מובהק. בשונה מהובלת בית פרטי, בה אנו נעדיף להתעכב ולבחון כל פרט במסמרות על מנת להבטיח שציוד אישי אשר יקר לנו מכל יגיע בשלום ליעדו, הובלת משרד היא הובלה שמטרתה – חזרה לעבודה השגרתית מהר ככל הניתן ביעד החדש. אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד יש לעשות זאת בצורה מהירה וחכמה, במאמר זה נספק עבורכם מספר טיפים יעילים למימוש המטרה:
קביעת תנאי ההתקשרות עם חברת ההובלות
בשלב זה, יש ליצור קשר עם חברת א א הובלות חברה אמינה ומקצועית. חשוב להתייעץ עם חברים ומכרים אשר הובילו משרד או דירה בעבר הקרוב. יש לציין בפני החברה האם המשרד שלכם קטן: 1-2 עובדים לכל היותר, בינוני: עשרות בודדות של עובדים, כולל מחלקות לוגיסטיות כמו מזכירות וחשבות-שכר, או גדול: מעל 50 עובדים עם חלוקה למחלקות מקצועיות בתחום ההתמחות של המשרד. חברות ההובלה ידעו לשערך מהו הציוד הצפוי להן לפינוי ויספקו לכם מחיר עבור ההובלה: שיקולים נוספים לקביעת המחיר: מיקום המשרד בבניין, ויעד ההובלה: ככל שהוא רחוק יותר, ההובלה תהיה יקרה יותר.
הכנות מומלצות לביצוע ההובלה
מומלץ לאחסן בקרטונים את מה שאתם כעובדי המשרד יכולים לאחסן בכוחות עצמכם: לא מצופה מכם לפרק שולחנות ומדפים, אבל ניתן לפרק מחשבים ולארוז אותם. במידה וזו חברת הייטק, סביר שיש גם צוות ITשיוכל להירתם למשימה. כמו כן, ניתן לאחסן ציוד אישי כמו קלסרים, תמונות משרדיות וחפצים קטנים נוספים. במידה וישנם חפצים שבירים כמו מסכי מחשב ופלאסמות LCD, חשוב לרשום FRAGILEעל הקרטון, מה שיגרום לצוותי ההובלה להתייחס במשנה זהירות לאותה חבילה.
עצות להתנהלות לאחר ההובלה
במידה והשירות ניתן לכם כנדרש וכמצופה, מומלץ להשאיר טיפ לצוות ההובלה. מעבר לכך שמדובר במנהג חיובי, חברת ההובלות תזכור אתכם כלקוחות נדיבים ותירתם בחפץ לב למשימה ההובלה הבאה שתוטל עליה. כמו כן, לאחר עזיבת חברת ההובלות מומלץ לבחון את המקום החדש לפני הכנסת הציוד, לנקות ולערוך אותו לקראת אכלוס. מומלץ אף להסתייע בחברת פינוי מקצועית אשר יכולה לבצע שירותי סבלות וניקיון כאחד: בשונה מחברת הובלות, היא פועלת נקודתית בתוך הנכס, מבצעת בו פעולות ניקיון ופינוי אשפה ולאחר מכן מכניסה ומסדרת את הציוד שהובלתם ונותר בפתח.
|
|
|
|